Wednesday, March 2, 2011

Futsal

Da lambat tapi nak story jugak. Once upon a time,aku pegi Futsal Harian Metro kat Ferro Futsal,Subang. Budak-budak Gaijin nih ajak aku. Gaijin nih budak umah aku,diowg masuk futsal. Heh. Dalam umah nih,semua main futsal kecuali aku. Haha. Semangat kesukanan kurang sikit. So,bentang tikar and duduk,study Menu Engineering sebab Khamis nih test sambil dengar lagu dalam hp. Sampai turn diorang,aku tengok. Hebat jugak diorang main, P/s: Chucky aku taw ko baca blog aku so jangan kembang kempis hidong sebab bangga) Aku puji-puji ayam saje. Aku main futsal? NEVER EVER. Aku tak reti and tak minat,baik aku duduk depan tb and tengok cerita masak-masak.Kang buatnya aku sepak bola pastuh tak kena,kot-kot aku pegi rembat bola masuk goal sendiri. Tak pon,aku jatuh tersembam muka. Malu,malu. So konklusi,tak mungkin akan main futsal. Terima kasih.

No comments: