Monday, March 28, 2011

Telefon berdering ring ring ring, kuangkat kutanya siapa

Aku buat asgment sambil tengok cerita hantu seorang diri. Ala,cerita Histeria yang Liyana Jasmay n Scha Al Yahya berlakon tuh. Mana pegi budak umah aku? Chucky da lupa alamat rumah,Suki pegi Indon dengan family n kakak aku pegi keluar buat asgment dengan kawan dia (takkan kawan aku pulak). Sambil menaip kerja aku,aku tengok tb. Kecik betul peha Liyana Jasmay. Da macam saiz betis aku (diulangi,betis. Bukan peha aku) Terkejut beruk bila hp berbunyi. Heyy,it's you my bebeh :) :) mood: Bertukar romantis (romantic boleh kot?) Hehe. Sebab happy,aku record conversation kitorang so that bila bosan-bosan boleh dengar. Hehe. Dia terjaga dari tidur terus call aku. Good~ Mood: Happy benar sik bulak teq mun kenak polah gilak jak :)

No comments: