Friday, March 22, 2013

You should know

Ini masa Tingkatan 3. Nampak tak ada artis kat belakang tu. Belakang sekali,4 dari kiri. AZLEE KHAIRI. Haha. Selebet je dulu.



 Zaman Diploma dahulu kala. Hasmida,Iqah dan yang kulit acah acah negro itulah aku. Tak apa,sekarang aku putih sikit. Haha. 


 Kawan kawan Degree di UiTM Puncak Alam. Baju kurung putih itu aku. Tapi aku nampak macam hantu yang tunggu masa nak terbang. Ini masa final exam last paper.


 Kiri sekali adalah lecturer. Aku rindu kawan-kawan yang gila-gila ini. Tudung hijau dekat pintu,itu dah standby nak keluar kelas. Haha.


 Kawan dari kecil. Masing masing sudah berpunya. Aku belum berpunya. Haha.


Adilah,Fatin Nana and Maslina. Tapi aku nampak macam ibu hamil dalam gambar ini. Kiranya kalau aku mengandung,macam ini rupa aku. Not bad. Haha.



I love my friends :)

No comments: