Thursday, May 30, 2013

Cerita pagi Khamis

Mama tengah baring dekat sofa.baca Mastika masa saya nak keluar rumah tadi. Mama tanya saya bila nak jumpa mama awak. Ahhh sudah. Pagi pagi sudah tanya? Saya cakap nak jumpa kat mana? Pergi sorang je ke jumpa mak dia? Mama cakap pergilah jumpa dekat luar. Pergi makan ke. Fuhhhh. Saya membayangkan mama awak dan saya di meja makan. Ketakutan berganda ganda. Haha. Awak,saya tahu mama awak garang. Tapi disebabkan saya memang serius dengan awak,saya akan jumpa mama awak. Nanti kita cari masa yang sesuai ye? Saya tahu mama awak,walaupun dia garang dia penyayang orangnya :) Daripada cerita awak tentang mama,saya rasa mama tak segarang yang saya bayangkan. So nanti saya akan jumpa dia,jumpa umi dan kakak awak. Kita pergi makan ke. Hihi.

1 comment:

Just Joe said...

Haaa. Betul sangat apa mama awak cakap tu. Awak kena datang jumpa mama saya. So mama dah bagi greenlight untuk jumpa, bila lagi ? hihihi. Kalau nak ambik hati, kena belanja dia makan tau. Lol