Thursday, May 30, 2013

Sakit perempuan

Semalam saya sakit perempuan. Awak sabar je tenangkan saya. Awak buat saya terharu gila bila awak bagi bbm yang panjang berjela nak mati sampai berpinar pinar mata saya nak membaca tiap ayat yang awak tulis :) Saya menangis baca bbm awak. Rasa macam terharu sangat. Saya rasa saya bertuah sangat sebab jumpa orang macam awak. Awak satu dalam sejuta. Ingat tu. Saya sangat sangat menghargai awak. Hari ni awak tak telefon saya lagi masa saya di office. Mesti awak busy kan? Kumpul duit nak beli cincin tunang ye? Hehe. Hilang sakit saya semalam bila baca message yang sweet tu. Rasa macam nak senyum,nak menangis,nak masuk dalam telefon,jumpa awak. Rindu. Sangat rindu. Tak pernah tak rindu. Awak di sebelah  pun saya rindu. Dengar suara awak,buat saya teringat ingat. Sebelum tidur,tengok gambar awak dulu. Muka awak yang comel. Hiks. Love you.

2 comments:

Just Joe said...

I love YOU!

Jojo Lee is a cat said...

I love you :) Hari ni kita jumpa kan!