Wednesday, June 26, 2013

Bergantung kepada orang lain

Pembetulan untuk ayat awak yang buat saya terdiam sekejap tadi. Saya balas di sini :) Setiap hari,saya masakkan untuk family saya. Semalam yang saya menangis tu,sebabnya saya puasa dan teringin nak makan sedap sedap masa bukak puasa. Tapi bila diorang macam tak ambil port pun,saya sentap la sikit. Bukan selalu saya nak orang masakkan untuk saya. Biarlah bila sesekali saya teringin tu,orang layankan la hasrat saya ni. Saya tak mintak tiap tiap hari. Jarang sekali. Tapi kalau benda ni macam payah sangat,betul jugak kata awak,masaklah sendiri. Sedap pun sedap. Haha. Mood: Masih sentap.

No comments: