Monday, June 17, 2013

Merindumu

Minggu ni saya tak dapat jumpa awak. Rindunya. Sumpah tak tipu. Saya menunggu hujung minggu yang seterusnya untuk jumpa awak. Nanti kita jalan jalan ye? :) Rasa macam nak pergi tempat yang best best. Mana? Kopi Bin lagi? Hiks. Saya rindu awak. Tadi saya lalu tempat shortcut yang selalu awak ambik saya. Rindu. Lalu sebelah Oldtown White Coffee,lagi rindu. Sebelum pergi kerja,saya cium baju awak. Masih wangi. Rasa happy sikit. Senyum je pergi kerja :) Semalam kita gaduh sikit. Hihi. Tapi sikit je kan. Now dah okay. Saya happy sangat sangat kita dah okay. Semalam bergayut lama gila. Best. Pagi ni pun awak ada call saya. Kita sembang manja manja. Haha. Awak,jangan pergi jauh okay? 5 hari ke 6 hari ke saya tak nak tau. Awak kena setiap hari dengan saya. Walaupun cuma dalam telefon :) Saya cintakan awak. Selamanya.

No comments: