Thursday, June 6, 2013

Scouting for our engagement ring

Awak buat saya menangis. Hmm. Saya happy sangat. Excited gila tentang ni. Cincin macam mana pun awak bagi,saya terima. Cincin cuma sekadar tanda. Yang lebih penting,perasaan saya terhadap awak tak pernah kurang. Apa awak bagi,saya terima dengan ikhlas :) Semua tentang kita buat saya tersenyum. Sabtu ni insyaallah saya akan jumpa family awak. Saya harap mama awak terutamanya,boleh terima saya :) Saya tak sabar nak jumpa family awak. So that plan kita bulan 8 ni boleh diconfirmkan. Makin dekat dengan tarikh tu,makin saya cuak dan segala perasaan la muncul. Tak pernah ada orang berani jumpa abah saya sebelum ni. Awak yang pertama. Tahniah,bukan senang abah nak suka orang. Hehe. Terima kasih Joe,saya bahagia sangat sekarang. Jangan takut,kita akan selalu baik baik sahaja :)

No comments: