Friday, July 12, 2013

Diri ini

Pencinta yang konsisten.
Perindu tegar.
Pendengar yang setia.

Kalau tak di sisi awak,saya ada di hujung talian.
Kalau awak tak dapat tengok saya depan depan,saya hantarkan gambar.
Kalau awak rindu nak dengar suara saya,saya dah send 58 voicenote dan awak dah save.
Kalau awak teringatkan saya,bukak dompet awak terpampang muka saya.
Kalau awak rasa saya sibuk dan tak pedulikan awak,awak baca semula 115 card yang saya bagi awak.
Termasuk buku diari kita.
Surat.
Note.
Apa sajalah.
Yang buat awak teringat saya.
Doakan saya.
Doakan hubungan kita.
Doa.
Majlis pertunangan kita nanti berjalan dengan lancar.

Saya sayang awak.
Saya happy sangat mama awak terima saya.
Untuk jadi peneman anak manja dia ni.
Saya rindu awak.
Mama saya pun sukakan awak.
Abah sukakan awak.
Adik beradik saya pun sukakan awak.

Sayang awak,Joe kesayanganku :)

No comments: