Friday, July 5, 2013

Kesayangan saya

Pulang setiap Jumaat.
Kembali hari ahad.
Cuma beberapa jam boleh bertentang mata.
Isnin hingga petang Jumaat,dengar suara di telefon.
Hubungan jarak jauh.
Mencabar.
Memang mencabar.
Tapi kita boleh.
Yakin.

Berapa kali tengok gambar awak.
Tengok video awak.
Tengok gambar kita.
Baca kad yang awak bagi.
Belek baju awak yang wangi.
Rindu.
Sangat sangat.

Joe.
Saya sayang awak.
Hubungan kita dah nak masuk fasa yang baru.
Status kita akan bertukar.
Naik satu tingkat lagi.
Pergi ke tingkat satu.
Bila nak naik tingkat dua.
Allah sahaja yang tahu.
Cinta pada awak,tingkat tinggi.

Saya harap.
Selamanya awak bahagia dengan saya.
Selamanya akan rasa.
Seolah itu kali pertama.
Awak tengok saya.
Awak jatuh cinta pada saya.
Saya balas 'I love you too' dekat awak.
Kena selalu teruja.
Ingat tu.
Jangan berbahas soal ni.
Saya sayang awak.
Saya tamak.
Nak awak sorang.
Orang lain tak boleh.
Siapa ambil awak,saya biarkan.
Tapi awaklah yang rugi. 
Sebab tak ada orang yang mampu buat macam saya.
Mampu cintakan awak macam saya.
Tak ada.
Takkan ada.
Kalau ada pun,cuma saya.
Selamanya,saya cinta awak.

No comments: