Thursday, July 18, 2013

Melawat awak Part Two

Semalam pergi melawat awak. After beberapa hari tak jumpa. Seronok nampak awak. Handsome macam selalu. Awak pakai kain pelikat. Macam bapak bapak sikit. Kihkihkih. Tapi saya suka tengok awak. Awak,sorry tau datang mengejut. Kacau awak tengah rehat. Saya bagi awak card and pashmina saya. Hope awak suka :) suka sampai insta ye? Saya sweet dengan awak sorang saje. Insyaallah saya akan terus macam ni. Saya nak awak happy and tak menyesal pilih saya :) I love you Joe sayang. Awak ni insan yang sangat istimewa. Saya suka sangat dekat awak :) Macam mana nak susun ayat ni. Saya sayangkan awak. Semalam,saya mimpikan awak. Saya nampak muka awak. Ah,kacaknya. Sampai sekarang ni,kalau awak tengok saya,renung saya lama lama,saya still rasa nak gugur jantung saya ni. Saya still malu dengan awak. Hahaha. Sungguh.

Awak dan saya :) Kita akan baik baik sahaja.

No comments: