Friday, August 2, 2013

1 Ogos 2013 lagi

Thanks awak bawak saya pergi butik pengantin. Saya keluar pergi beli bunga and dulang. Awak tunggu dalam kereta. Kaki awak sakit. Kesian pulak kalau awak kena keluar and teman saya. Seronok tengok awak dah boleh berjalan :) Thanks jugak sebab bawak saya pergi UTC semalam. Nanti saya bagi awak gambar saya ye. Muka berminyak. Boleh perah,buat goreng ikan (hambar) Thanks Joe. Makin dekat dengan majlis tunang kita,makin berdebar debar rasanya. Harapnya,majlis kita berjalan dengan lancar. Saya nak call Catering,Mak Andam and orang khemah tu,just nak make sure semuanya okay,macam yang saya plan :) Buat follow up. Awak,sorry semalam susahkan awak,tengah tidur,kena bawak saya pergi beli barang. Sorry tau. siap tak cukup duit pulak tu? Haha. Bakal bini awak ni memang teruk bab berbelanja. Terima kasih Joe. saya happy sangat dengan awak. Saya dah tak fikir kesedihan yang dulu dah. Awak datang dalam hidup saya pada masa yang tepat. Thank you :)

No comments: