Monday, August 26, 2013

Chan Rak Khun Nan Leu

Tak tipu. Saya rindu sangat dekat awak. Walaupun saya lepak lama dengan awak,saya still rindu. Awak depan mata saya pun saya rindu. Lain perasaannya. Masa couple dulu,dengan sekarang bila dah bertunang,rindunya lain. Awak,jangan lupakan saya ye. Lagi satu,saya tak nak awak sedih sedih. Saya tahu tak lama lagi,awak akan balik Cyberjaya. Kerja. Saya tak nak awak sedih. Awak kena kumpul duit,kita nak kawen. Saya harap awak kerja baik baik dekat sana. Jangan banyak fikir ye. Saya dekat sini baik baik sahaja. Saya akan tunggu awak,macam selalu. Sayang awak sangat sangat :) Hujung minggu baru ni saya rasa happy sangat sangat. Kita pergi jalan jalan. Saya harap kita akan selalu happy macm ni. Saya perasan satu benda,after tunang ni kita baik je kan? Takde gaduh macam dulu dulu. Haha. Maybe sebab saya kurang cari pasal dengan awak. Haha. Awak selalu pujuk saya. Sebab saya ni sensitif sikit. Tinggi jugak kesabaran awak ye? Tapi saya merajuk pun 5 minit je. Nangis 2 minit,awak pujuk,kita gelak gelak,saya lupa je terus pasal merajuk tu. Hehe. Awak,saya tak tahu kalau ada orang lain yang mampu buat saya happy macam sekarang ni. Awak sorang je kot? :) I love you.

No comments: