Thursday, August 29, 2013

Hujan dan teman

Seronok sangat bila awak yang kejutkan.
Awak call saya.
Dengar suara awak pagi pagi.
Comelnya.
Saya bangun tidur dengan mood yang sangat happy.
Tengah hari,awak bawak saya pergi lunch.
Makan dekat Kedai Jamban.
Hehehe.
Makan sama sama.
Sambil makan,dapat tengok muka awak.
Double kenyang.
Awak hantar saya balik office.
Gedik.
Gaduh sikit.
Awak pujuk saya.
Saya dah okay :)
Kejap je merajuk saya ni.
5 minit je kan?
Terima kasih sebab pujuk saya.
Petang tu hujan.
Awak risau saya tak lepas nak balik rumah.
Awak pun datang ambil saya.
Kita jalan jalan :)
Seronoknya bila ada awak di sebelah saya.
Awak wangi. Haha.
Saya akan rindukan awak.
Saya tahu saya akan sedih bila awak balik Cyberjaya.
Tapi kita ada misi.
Kena kumpul duit,nak kawen dah kan :)
Seronoknya.
Tak sabar.

No comments: