Monday, August 19, 2013

Majlis pertunangan kita 17 Ogos 2013

Alhamdulillah,selesai.
Saya dah bergelar tunang awak. 
Berdebar debar sangat masa tunggu family awak datang. 

Comel tak? Ini saya buat sendiri tau.



Mr. Fiance and Miss Fiancee. Kita nampak sesuai (sendiri yang cakap) Haha.



Family saya dan ini bakal family awak jugak ye.





Tayang cincin sikit naaaa :P


 Hantaran pihak lelaki :) Ehem.


Mama awak kelakar tau. Saya nak tergelak je. 



Family :)




Selamat Bertunang Amirul Johari & Khadijah
Alhamdulillah.
Semoga kita segera diijab kabul.
Saya akan lalui susah senang bersama awak.
Terima kasih sebab 5 bulan yang lepas,awak ajak saya bertunang.
Saya ingatkan awak bergurau.
17 Ogos 2013,semuanya jadi kenyataan.
Hubungan kita dah maju selangkah ke hadapan.
Terima kasih sebab pilih saya.
Awak takkan menyesal.
Saya akan bahagiakan awak.
Sampai bila bila.
Khadijah sayang Amirul Johari.

No comments: