Wednesday, August 14, 2013

Tengok movie

Semalam awak bawak saya pergi tengok movie. Ramai gila orang beratur nak beli tiket. Dijadikan cerita,tiket pukul 9.45 pm dah habis. Sorry ye awak saya bersiap lambat,saya penat sikit. Kita beli tiket pukul 12.15am. So sementara menunggu tu,kita pergi jalan jalan :) Pergi makan dulu,dekat kedai mamak dekat Tambun. Seronoknya ada awak dekat sebelah saya. Kita menikmati hari hari terakhir sebagai boyfriend girlfriend,lepas ni jadi tunang dah :) Up sikit. Semalam saya dah setelkan sikit susunan perabot dalam rumah. Nak kosongkan sikit so that orang ramai boleh masuk. Saya ingat nak cuti Jumaat ni. Boleh setelkan apa yang patut. Just nak make sure everything baik baik saje. Tapi yang kelakarnya,dulang kita sama! Haha :D Taste sama dengan mama awak okayyy. Saya nak setelkan dulang cepat cepat. So that tak kalut hujung hujung nanti. I love you Joe. Kita akan baik baik saje.

No comments: