Wednesday, September 4, 2013

Hari ketiga

Hari ketiga tak makan nasik masa breakfast. Okay la kan? Nak mengurangkan carbo pagi pagi :) Awak,terima kasih sebab bagi saya bihun petang semalam. Sedap sangat sangat! Serius saya suka. Terima kasih. Lagi satu,sorry saya emo semalam pasal lipstick saya hilang. Muncung je muka saya ye? Tapi awak tetap sabar melayan kerenah saya. Malam semalam awak ambil saya,kita pergi Dataran,minum minum. Seronoknya kalau kita boleh selalu macam gitu :) Awak dah nak balik Cyber dah. Sorry semalam saya menangis lagi. Saya tahu kita berdua kena struggle untuk saving duit. Saya cuma tak nak awak susah. Jangan sampai tak makan ye cinta? Saya risau. I love you dear. Terima kasih sebab sentiasa sabar dengan saya. Saya sayangkan awak selamanya :) Awak satu satunya dalam  hati saya. Awak anugerah terindah yang tak pernah saya bayangkan,akan muncul dalam hidup saya. Saya ni bertuah sangat tau,ada awak. Teman susah senang saya.

No comments: