Monday, September 2, 2013

Kejujuran di hari Sabtu

Hari Sabtu.
Agak mencabar.
Kita sekejap okay sekejap tak.
Kita bergaduh.
Mood kita berdua tak baik.
Awak dan saya dua dua kepala angin.
Klimaksnya adalah,bila kita berdua berlawan cakap.
Saya menangis dan awak pujuk saya.
Kita dah okay dah sekarang :)
Cuma apa yang saya belajar.

-Kita jangan gaduh lama lama sangat.
-Masa tengah bergaduh tu,jangan diam. Kita kena bercakap.
-Kawal ego.
-Jangan emosi
-Kena dengar pendapat awak dan awak kena dengar pendapat saya
-Cari solution

Tapi sebenarnya best jugak bila bergaduh ni. Saya suka awak pujuk saya sebenarnya. Kita boleh hadapi benda ni. Saya sayangkan awak. Saya terima benda ni sebagai a part of our relationship. Tak ada relationship yang sempurna. saya tahu. Tapi,awaklah yang sempurnakan hidup saya. Harap awak tahu.I love you so much,Mr Fiance :)

No comments: