Thursday, September 12, 2013

Kita

Semalam bukanlah hari kita. Kita salah faham. Pasal hal remeh je. Hehe. Masing masing kepala angin. Awak dah mengalah,saya pulak yang makin mengada ngada. Sabarnyalah awak dengan perangai saya ni. Saya menyesal sangat sebenarnya. Lepas kita gaduh,saya menyesal. Sama macam awak,jadi menyesal sebab masa marah tu,saya main cakap je. Hmm. Awak,sorry tau. Saya ni sensitif sangat. I love you so much dear. Nasib baik kita gaduh tak lama. Hehe. Malam tu saya pakai baju yang awak bagi,saya hantar gambar dekat awak. Tapi awak sedih ye tengok gambar saya bagi. Awak rindu saya. Takpelah,Isnin ni awak cuti :) Kita boleh pergi lunch! Yay yay!! :P Seronoknya. Saya tak sabar nak tunggu awak balik. Awak,saya tak nak kita jauh tau. Saya tak sanggup. Tak mampu. Thanks sebab insta gambar saya. Saya sayang awak sangat sangat :) Teringinnya nak ada Instagram sendiri. Lol.

No comments: