Tuesday, September 17, 2013

Satu bulan

Sebulan dah :)
Terasa rasa macam baru semalam saya kenal awak.
Awak mintak bb pin bbm.
Kita berbalas balas voice note.
Kita bergayut dekat telefon berjam-jam.
Saya suka awak.
Cara awak,awak tak memaksa saya.
Sebulan ni saya happy sangat.
Suka duka kita harungi bersama.
Cuma Jumaat baru ni,kita ada gaduh sikit.
Sabtu malam paling kelakar la awak pujuk saya.
Saya menangis. Hmm.
Awak sorry tau saya ni memang kuat nangis.
Maybe sebab saya terlalu sayangkan awak. 

Tengok awak dekat Jusco. 
Sedih je tengok muka awak masa tu.

Tak peduli la. Sekarang kita dah okay,dah happy :)
Call awak pagi tadi,kejutkan awak. Hihi.

Semalam before balik ke Cyberjaya,awak singgah rumah saya.
Saya sedih awak nak balik.
Awak cakap awak tak boleh tengok muka saya sedih. Hmm.

Sabtu malam,saya keluar jumpa awak. Awak cakap saya pakai tudung makcik.
Lepas tu awak cakap awak suka sangat.
Saya makeup simple.
Dengan tudung macam tu.
Haha.
Awak yang nak ambik gambar dengan saya masa tu.
Jarang awak yang nak tangkapkan gambar.
Hihi.

I love you,my fiance.

Dah sebulan dah :)

No comments: