Wednesday, October 16, 2013

Selamat Hari Raya Aidil Adha

Selamat Hari Raya Haji,
Bangun tidur awal,pukul 5 pagi.
Terus siap bahan bahan nak masak rendang ayam kampung, kari ayam dan kurma kambing,
Dalam mengantuk tu,gagahkan jugak :) Sebab awak dan family awak nak datang.
Excited campur takut.
Sambil masak,baca doa sikit.
Baca jampi :P
Hiks.
Awak datang pukul 3 macam tu.
Awak buat sign suruh saya jemput makan.
HAHAHA.
Lapar lettew.
Seronok tengok awak makan.
Mama and kakak pun :)
Mama suka kurma kambing ye?

Paling tak tahan mama sound awak,jangan cari lain sebab saya pandai masak.
Comel je mama awak.
Ikut nasihat dia okayyyy :P
Kesian kakak awak tak dapat rasa spaghetti yang saya buat tu.
Nanti saya masak lagi tau.

Semalam lepas awak datang rumah saya,petang tu saya and family saya pulak datang rumah awak :)
Makan bihun sup sedap! 
Sambal tu favourite tau.
Nanti boleh mintak resepi dekat mama awak :)

Malam pulak,kita pergi rumah ibu saya.
Wanginya awak :)
Hiks.
Saya suka.

Hari ni kita akan pergi lunch date.
I can't wait for it.
I miss you so bad.
Lepak la berapa lama pun dengan awak,rindu tak pernah habis.

Semalam before balik dari rumah awak,masa salam mama awak kannnn.
Mama awak cakap dia tak pilih calon memantu yang cantik ke apa ke.
Cukuplah yang bertudung and dekat.
Hihi.
Rasa nak pitam masa tu.
Over kan?
Saya memang.
And awak bangun tidur ni,mesti awak baca Whatsapp,
Tolong jangan gelak.
Saya mimpi kawan awak okayy.
Dah dua hari berturut turut dah.
Apa kes?

I love you Joe Azman.
Tak ada yang lebih baik dari awak.
Saya sayang awak.
Selamanya :)

No comments: