Thursday, November 21, 2013

Saya yang bertuah

Saya berjaya curi hati awak.
Hati awak yang beku.
Masa kita awal awal kenal.
Awak bagitahu saya.
Awak belum bersedia.
Awak masih bersedih.
Saya faham.
Sebab situasi kita sama.
Cuma.
Semua tu berubah.
Bila kita contact hari hari.
Awak cakap awak rindukan saya.
Saya jual mahal okay.
Saya tak pernah balas.
Awak cakap awak suka saya.
Pun saya tak balas.
Sampailah satu hari tu.
Saya balas.
I love you too.
:)

Saya bertuah dapat memiliki cinta awak.
Bertuah jadi yang selalu di sisi awak.
Bertuah sebab dapat dengar suara awak selalu.
Bertuah sebab dilayan macam puteri.
Bertuah dapat bertunang dengan awak.
Bertuah dapat bakal mak mertua baik macam mak awak.
Bertuah dapat makan sebelah awak.
Bertuah.
Saya la orang yang bertuah tu.
Yang akan ada dengan awak.
Sampai tua.
Insyaallah.
Rugi siapa yang lepaskan awak tau.
Sayang awak selalu :)


p/s: Macam mana la reaksi awak ye. Bila setiap hari baca blog saya. Saya tulis pasal awak :)

No comments: