Monday, December 9, 2013

Dating

Pergi Puchong :)
Bibiwok Thai BBQ & Steamboat.
Dengan awak.
Saya belanja.
Banyak gila kita makan.
Kita duduk menghadap.
Awak tahu kan.
Saya ni pemalu sikit.
Awak asyik tengok saya.
Maluuuuuuuuuuuuuuuu :D
Awak ambik gambar saya.
Rasa macam tak nak balik Ipoh je.
Awak bawak saya jalan jalan,kita pusing pusing tengok buildings.
Then pergi Putrajaya Central,bas sampai lambat.
Sempat saya tertidur dekat Terminal tu.
Hmm.
Awak masuk kereta,awak cakap awak terbau perfume saya.
Saya spray perfume tu before saya keluar.
Jangan sedih ye.
Saya happy sangat dengan awak.
Kita kumpul duit,kita kawen cepat ye.


No comments: