Thursday, January 2, 2014

Happy New Year 2014

2014.
Saya dah masuk umur 25 tahun.
Awak 24 tahun.
Kita dah 4 bulan,2 minggu dan 2 hari bertunang.
Kita dah kenal selama 16 tahun dan 1 hari.
Lama dah :)

Saya suka sangat dengan ucapan tahun baru awak dekat saya.
Sempat lagi saya merajuk ye? :)
Awak cakap kalau boleh nak kawen cepat.
Hehe. Itu seronok.

Dan 2014 ni saya nak start business online.
Perlahan-lahan,kumpul duit kawen.
Nak main kutu.
Macam cara nak buat,supaya dapat kumpul duit kawen.

Jugak,berazam nak kurangkan berat badan.
Sekarang 60kg.
Saya nak kurangkan 10kg sahaja.
Tak banyak :)

Saya jugak berazam,nak banyakkan membaca buku-buku agama.
Nak tambah ilmu,sebelum kawen :)

Saya harap,tahun baru ni,peluang kita cerah untuk membina masjid.
Nak melangkah ke alam rumah tangga,bukan senang tapi kita usaha sama-sama ye?
Saya sayang awak,Joe.

24 tahun saya dah rugi sebab tak jumpa awak. Manalah awak masa tu agaknya.

I love you so much!


No comments: