Friday, January 24, 2014

Selfie dan veil tiada kaitan


Okay,syukur alhamdulillah :) Aku sentiasa positif tentang business yang aku buat ni. Takde la terus boom meletops kan,awal-awal,slow dulu. Now dah ada yang tanya pasal veil dengan lace dan manik. Okay,rasa happy. Memang la,belum tentu lagi dia nak order dengan aku but,still rasa happyyyyy. Alhamdulillah. Aku tak give up and akan terus berusaha lebih gigih. Start bulan-bulan depan,nak buat veil pulak. Nak buat tudung yang menutup aurat yang utamanya. Tudung tudung kecik ni,tak nak la aku buat. Kang orang pakai tudung kecik yang aku buat,aku jugak sama dapat sahamnya. Sangat teruja bila google gambar veil or shawl yang ada lace and manik. Glamour gitu. Kalau lace sahaja,macam tak menonjol sangat. Gituuuu. Agaknya,veil kawen aku nanti,aku boleh buat sendiri je kan kan? Cakap pasal kawen,ramai dah bertanya tarikh. Okay.takde tarikh lagi. Bye.

No comments: