Monday, February 3, 2014

Aktiviti hujung minggu

Awak tak balik. 
Jadi saya keluar denganfamily.
Pergi Kuala Sepetang :)
Seronok,makan mi udang Mak Jah.
Ramai gila orangggg. tapi rasanya memang sedap.
Nanti kita pergi ye? :)
Lepas tu,pergi Thumbs,pergi Kamdar,pergi Jusco,gaduh dengan awak.
 Tak seronok tidur dalam keadaan kita gaduh,walaupun saya tahu kita gaduh tak lama.
Pagi tadi awak call,awak terjaga pukul 3 pagi,nak call saya tapi tak sampai hati.
Sebenarnya saya terjaga pukul 2,saya tengok takde whatsapp dari awak,saya terus tidur.
Hehe. Saya rindukan awak sebenarnya. Sangat sangat rindu. 
Thanks sebab pujuk saya pagi tadi. Cewahhhhhh. Saya marah marah awak pun,tetap call awak pagi tadi,kejutkan untuk pergi kerja. Baik kot saya ni. Haha. Lagi 4 hari,awak balik. Tak sabar :)

No comments: