Monday, March 31, 2014

Hujung minggu seorang Khadijah

Pagi Sabtu pergi breakfast dengan tunang tersayang.
Bangun awal,saya sempat masak nasik goreng untuk family saya dulu.
Haaa,tengoklah bakal isteri awak ni rajin okayyy. Lol.
Mandi and siap siap.
Call awak. Kita dah janji nak breakfast pukul 9.30am.
Awak tertidur -_-''
Tunggu depan rumah awak,awak bersiap.
Kita pergi breakfast,bawak Sajidah :)


Lepas tu,balik rumah.

Awak keluar dengan family.
Awak dah tempah baju nikah :)
Seronoknya.
Nanti dapat gaji ni saya nak pergi tempah baju kawen jugak tau.
Maybe dekat tempat yang sama dengan awak ke.
Tengok macam mana ye :)
Ehem.
Nak kawen dah niiiii.
Nervous.

Catering mungkin saya booking yang Simpang Pulai tu.
Sedap and murah :)
RM 6.50 satu kepala.
Family saya nak tambah lauk.
Yayyyyy :P

Petang Ahad pergi Vegas dengan awak,
Sempat bergaduh mulut dalam kereta.
Haha.
Masing masing tak nak kalah :)

Tapi saya happy sangat petang tu.
Saya tak nak awak balik Cyber :(

No comments: