Thursday, July 17, 2014

Happy Monthsary my love

Alhamdulillah. 
Dah selamat jadi tunang awak 11 bulan. 
Seronok tak jadi tunang kepada Khadijah.
Saya terharu.
Ada orang nak bertunang dengan saya.
Yang kepala angin.
Hati tisu.
Kuat nangis ni.

Tapi saya sayang awak! Hiks.
Rindu nak bau perfume awak setiap kali awak masuk kereta.
Tengok rambut awak yang cantik. 
Senyuman manis tu.
Saya selalu tengok muka belah kiri awak je. 
Sebab awak selalu bawak kereta.
Rindunya.dekat awak.

Menghitung hari la kita ni kan?
Untuk menjadi suami isteri.
Nak bina masjid.
Tak apa.
1000 tahun pun saya sanggup tunggu.

Awak kegembiraan saya.
Awak cinta mati saya.
Awak nyawa saya.

Terima kasih sebab dalam ramai wanita.
Awak pilih saya.

Tak lama dah.
Harapnya macam itulah :)
Kan?

Rindu. Rindu. Rindu.

Happy Monthsary,love.
11 bulan dah <3










I love you. Joe Azman saya.

No comments: