Friday, July 4, 2014

Problemo

Aku tahu akan jadi masalah. Bila apa dalam fikiran tak dapat dilahirkan. Tidak bebas menceritakan. Tersekat sekat segalanya. Tak dapat menjadi diri sendiri. Harus menjadi orang lain untuk kegembiraan orang lain. Semua ni buat aku jadi buntu. Apa patut aku buat sebenarnya. Perkataan 'just be yourself" dah tak boleh digunakan. Sejujurnya kurang kegembiraan di situ. Yang menyelamatkan adalah,aku sibuk dengan kerja dan menjahit. so jadi tak berfikir sangatlah tentang perkara perkara ni semua. Dan di Twitter. Aku rasa ada sorang perempuan ni tak puas hati dengan aku. Like,apa masalahnya? Kita ni kenal pun tidak kau dah mengata aku. Ada masalah apa aku pun tak tahulah. Psiko. 


Aku harap aku boleh temui kegembiraan di mana mana. Kepada yang tersayang,saya rindukan awak. Walaupun tak buat pengumuman,awak tahu saya memang tak pernah lupakan awak.

No comments: