Monday, February 23, 2015

Laki aku

Haa sweet jugaklah dia bawak aku pergi tengok bola. Ada bawak kipas so jadi penyelamat la daripada berpeluh peluh ketibas kan. Asap rokok kiri kanan jadi dah boleh isytiharkan diri sebagai passive smoker hari tu. Seronok jugak tengok bola. Nanti nak beli jersi Perak satu :) Boleh poyo poyo acah acah peminat bola sepak.

Cuti Raya Cina ni rasa sekejap sangat. Hmm. Rindunya.


Haa awak tak lupa hari jadi saya :) Awak siap dah apply cuti! Hihi. Ada hadiah untuk saya eh? Tazabar wei Joe. Serius. Eh dah 26 tahun la saya ye. Tua dah. 

Harap saya selalu sihat dan kuat untuk jaga awak,uruskan makan pakai awak dan semoga Allah kurniakan rezeki anak pada kita berdua :) Amin.

No comments: