Thursday, June 4, 2015

Finally husband berjaya kurangkan rokok

Alhamdulillah. Terima kasih kepada yang mencipta VAPE. Husband ada 3 Vape now. IPV4 je yang aku tahu. Yang lain lain,tak tahu. Okay la benda tu tak busuk macam rokok. Aku ingat lagi,aku pernah cakap dekat dia,aku tak nak dia merokok dalam kereta aku. Tapi tahu jela bila dah travel jauh jauh like balik kampung or pergi jalan jalan,sure dia nak merokok punya. Kesian kereta aku. But now dah ada Vape,tak pening dah :) dulu tarik muka jugak la bila dia smoking dalam kereta,penat aku berwangi wangi pakai perfum sudahnya hilang sebab bau rokok. Blerghhh. Now rasa senang hati sikit. Cuma dia tu suka refill flavor time drive! Sekeh kang. Bahaya tahu tak. Sehari husband just hisap 2/3 batang rokok (time masuk rumah kecik) Haa okay la tu. slow slow okay baby I know you can do it. Muah ciked.

No comments: