Tuesday, June 23, 2015

I love my husband

Well,lately husband selalu busy with whatsapp group. Ya know,that Vape stuff. Aku ni suka nak menyembang dengan dia tapi dia selalu busy. Husband pernah suggest,sayang download la game apa apa dekat hp. So i did. Kelakar pulak bila aku selalu ngadap hp je sekarang. Dia pulak heran. Haha. Haa itulahhhh. Dulu isteri nak bersembang,dia tak layan. Kalau aku tanya dia soalan,10 saat kemudian baru jawab sebab tangan duk busy berbalas whatsapp dengan customer semua. Rasakan! Lol. Tapi lagi tak boleh blah,dia suka game yang aku main. Semalam kitorang main berdua. Hihi. Elok je baring berdua,main game sama sama. Sekarang tengah kerja,rindu pulak dekat suami. Alhamdulillah bahagia je rasanya. Walaupun Allah tak kurniakan rezeki anak lagi,sekurang kurangnya aku bersyukur sebab dapat fokus berbakti dengan suami dulu sekarang ni. Jaga suami pun bukan senang,kdg kdg datang ngada ngada dia tu. Geram jugak. I miss you husband. Awak suami terbaik yang saya ada. Terima kasih sebab jaga saya dengan baik dan sellau selimutkan sayang sebelum tidur. Sayang awak dunia akhirat :)

No comments: