Friday, September 18, 2015

Masalah

Dalam hidup mestilah ada masalah yedak. Cuma yang membezakan ada besar atau kecil masalah tu dan macam mana kita nak selesaikan masalah tersebut. Sebenarnya aku ada masalah. Tak pastilah benda ni besar atau kecik tapi yela,masalah sesama manusia. Aku suarakan pendapat aku. Tak berbalas. Jadi komunikasi satu hala ni memang tak selesaikan masalah ni. Entahlah. Tak,bukan masalah dengan suami aku. Dia okay aje. Gaduh gaduh manja selalunya. Sebab aku kuat merajuk. Haha.


Lately kerap ke KL since suami daj jadi distributor. Alhamdulillah,rezeki tak pernah putus. Husband senang so alhamdulillah aku pun ikut senang,rezeki Allah bagi,kita berusaha bersungguh. Tak datang bergolek okay. Cumanya sekarang aku tak cukup tidur (menjahit) lega jugak sebab order tak pernah putus. In fact untuk majlis tahun depan pun dah ada yang tempah. Hehe. Happy jugaklah bila ada yang pandang hasil kerja kita ni. Ingat senang ke nak hasilkan sesuatu untuk majlis perkahwinan orang. Huhu. Risau wo. Risau customer tak suka ke kan. Alhamdulillah so far okay. 

Rekod tercipta. Hari ni aku setelkan dua veil. Jahit manik and jahit lace okay. Sangat penat tapi bila dapat duit,hilang penat. Haha. Kalau customer tahu ni,bising deme. After this setelkan beading and lace baju nikah customer dari Cameron pulak. Phewwww. Hopefully baik baik sajelah.

No comments: